23 Απρ 2009

Τα Κόκκινα Φανάρια!

Μην πάει αλλού το μυαλό σας... για αυτά της τροχαίας λέω.! :-P

Συγκεκριμένα θα μιλήσω για ένα φανάρι, στην παραλιακή λεωφόρο της Θεσσαλονίκης που μου σπάει τα νεύρα κάθε πρωί όταν πάω στη δουλειά. Νομίζω πως αυτό το φανάρι μ 'έχει ερωτευτεί και με αναγκάζει να σταματώ επίτηδες κάθε μέρα, και αρέσκεται στο να το κοιτώ επί 40 δευτερόλεπτα!

Στην αρχή τα πηγαίναμε αρκετά καλά.. Ήξερα πως θα ανάψει κόκκινο μέχρι να πλησιάσω και καρτερικά ελάττωνα ταχύτητα και του χαμογελούσα. Αργότερα το συνήθισα (αυτό δε με συνήθισε ακόμα) και βρήκα ένα κολπάκι για να το αποφεύγω: Έπρεπε με το που θα βγω από το στενό, να επιταχύνω στα 80 χλμ/ω μέσα σε 6 δευτερόλεπτα και μόλις και μετά βίας ίσως να προλάβαινα να δω λίγο πορτοκαλί (επειδή ήμουν ο πρώτος μετά το τελευταίο κύμα αυτοκινήτων, σχεδόν ποτέ δεν είχε κίνηση μπροστά)!

Το κόλπο αυτό το έκανα πολλές φορές, και δεν είχα τύψεις που παραβίαζα το όριο ταχύτητας για λίγο, γιατί αμέσως μόλις το προσπερνούσα άφηνα το γκάζι και η "παρανομία" κρατούσε μόνο 6 δευτερόλεπτα και ήταν πιο γλυκιά από τα 40 δευτερόλεπτα αναμονής και υπομονής!

Όλα αυτά όμως συνέβαιναν μέχρι προχτές το πρωί! Το Φανάρι μου το κρατούσε μανιάτικο και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να μου τη φέρει και να πάρει την εκδίκησή του! Ο δρόμος ήταν άδειος και εγώ ετοιμαζόμουν να κάνω το γνωστό πλέον κολπάκι μου... Για κακή μου τύχη, υπάρχει μια στάση του ΟΑΣΘ λίγο πριν το ύψος του φαναριού και δύο λεωφορεία (απ' αυτά τα διπλά, όχι στο ύψος - στο μήκος) είχαν προλάβει να ξεφορτώσουν τους πρωινούς νυσταγμένους και δυσκίνητους (από το γεύμα της Λαμπρής!) Θεσσαλονικιούς, οι οποίοι αντί να πάνε προς τη διάβαση του φαναριού και να περιμένουν τον "Γρηγόρη", θυμήθηκαν να παίξουν το frogger (αυτό το παιχνίδι που παίζαμε στο Atari και το Spectrum με το βατραχάκι που προσπαθεί να περάσει το δρόμο πριν το πατήσουν τα αυτοκίνητα - Εγώ ήμουν ο "κακός", δηλαδή το αυτοκίνητο)!!!


Τελικά οι “froggers” κατάφεραν να διασχίσουν ασφαλείς και ακέραιοι το δρόμο, αλλά εγώ αναγκάστηκα να χάσω 4 πολύτιμα δευτερόλεπτα! Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να προλάβω να δω το πορτοκαλί για όσο κρατάει (3 δευτερόλεπτα) και το αγαπημένο μου κόκκινο φανάρι για ένα (1) ολόκληρο δευτερόλεπτο!!! Κανονικά θα έπρεπε να με βγάλει GAME OVER, αλλά μάλλον είχα bonus extra time και έτσι συνέχισα τον αγώνα μου να προλάβω το επόμενο φανάρι, πριν γίνει κόκκινο, έχοντας την αίσθηση ότι ετοιμάζομαι να περάσω στην επόμενη πίστα του Outrun!


Έχοντας περάσει ήδη 4 Φανάρια και τη διχάλα που οδηγεί στην επόμενη πίστα και διασχίζω την πρώην «Ανθέων», βλέπω από τον καθρέφτη πίσω στο βάθος ένα περιπολικό να τρέχει με υπερβολική ταχύτητα, τη σειρήνα να βαράει, τα φώτα να παίζουν σαν τρελά και να με πλησιάζει επικίνδυνα! Και τότε συμβαίνει το κορυφαίο! Το περιπολικό μου μιλάει: «ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ»!


Αυτό ήταν! BUSTED!! Τα λίγα δευτερόλεπτα που ακολουθούν μέχρι να σταματήσω εντελώς, αναρωτιέμαι ποιο θα είναι το μέλλον μου από εδώ και πέρα: Για τι θα με γράψει; Για υπερβολική ταχύτητα; Για το κόκκινο φανάρι; Ωχ! Δεν έχω κολλήσει και το αυτοκόλλητο για το 2009 ακόμα! Ωχ! Τι ήθελα και άνοιξα και την οροφή; Τουλάχιστον φοράω ζώνη! Δε θα βγω από το αυτοκίνητο μέχρι να έρθει και να δει ότι τη φορώ!

Στην άκρη του δρόμου έχει μαζευτεί πλήθος και περιμένουν να μάθουν γιατί σταμάτησε η Ελ.ΑΣ. τον φλωρά με το κάμπριο! «Λες να είναι ο Παλαιοκώστας?» νομίζω πως ακούω μια φωνή να ψιθυρίζει… Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος μεταξύ εμού (ο φλώρος) και του «οργάνου»

ΟΡΓΑΝΟ: - Δίπλωμα, άδεια και βγείτε αμέσως από το αυτοκίνητο! (Με φωνή που ούτε ο διοικητής μου στο στρατό δεν είχε!)

ΦΛΩΡΟΣ: - Ορίστε… κύριε! Και σας παρακαλώ πολύ, μπορείτε να μου πείτε για ποιο λόγο με σταματήσατε; (Τι να κάνω.. δεν είχα επιλογή, παρά να το παίξω μαλάκας)

ΟΡΓΑΝΟ: - Α, ώστε δε ξέρεις γιατί σε σταμάτησα! Ε, βγες έξω λοιπόν να σου δείξω!

ΦΛΩΡΟΣ: … (Γκλουπ! Όχι ρε ΓΜΤ! Μια μέρα άδεια πήρα από τη δουλειά και θα τη βγάλω στη φυλακή!)

ΟΡΓΑΝΟ: - Λοιπόν, για πες μου αφού δεν ξέρεις.. Το φανάρι που πέρασες ήταν πράσινο;

ΦΛΩΡΟΣ: - Ποιο απ’ όλα; Πέρασα τόσα φανάρια μέχρι να με σταματήσετε! (ΩΧ! Μαλακία είπα!!)

ΟΡΓΑΝΟ: - Αυτό που πέρασες με κόκκινο! Ξέρεις εσύ! Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις!

ΦΛΩΡΟΣ (ουφφφ… δεν το κατάλαβε…): – Μα δεν ήταν κόκκινο! Άντε να είχε γίνει πορτοκαλί!

ΟΡΓΑΝΟ (σε κατάσταση παραληρήματος): - Και όχι μόνο πέρασες με κόκκινο, έτρεχες κι όλας, μπλα μπλα μπλα… να σκοτώσεις και κανέναν άνθρωπο, …μπλα μπλα μπλα…, να τρακάρεις και με κανένα αυτοκίνητο, …μπλα μπλα μπλα…, μπλα μπλα…

Όση ώρα το όργανο απαγγέλει τις κατηγορίες δυνατά για να ακούσει και το κοινό που πλέον έχει αρχίσει να στριμώχνεται αλλά και να τρώει σπόρια, εγώ (ο φλώρος στην προκειμένη περίπτωση), με κατεβασμένο κεφάλι σκέφτομαι ότι δεν έχω άλλη επιλογή από το να.. παραδοθώ! Δεν αντέχω την κοινωνική κατακραυγή και είμαι έτοιμος να δώσω ένα τέλος σ’ αυτό το μαρτύριο! Θα τον διακόψω, δεν αντέχω να ακούω άλλα! Θα ομολογήσω! «ΝΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΓΙΑ 1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΤΟ ΓΑΜΙΔΙ» θα του πω! Να με γράψει να τελειώνουμε!

ΟΡΓΑΝΟ (συνέχεια): Αγοράζετε αυτοκίνητα για να κάνετε μαγκιές… ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ…

ΦΛΩΡΟΣ: - Συγγνώμη, να σας διακόψω λίγο… Θέλω να πω κάτι…

ΟΡΓΑΝΟ: - Να μην πεις τίποτα! Εμένα ν’ ακούς! Το ξέρεις ότι το πρόστιμο για το κόκκινο είναι 700 ευρώ;; άντε μπες μέσα και φύγε γρήγορα, πριν αλλάξω γνώμη!!!

ΦΛΩΡΟΣ: - Ευχαριστώ πολύ! Καλή σας μέρα! :-)


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γλαφυρή περιγραφή, θέμη! Πολύ καλό, πολύ γέλασα!
Μιράντα

Γιάννης Τ. είπε...

Βρε απατεώνα, βρε παλιοφλώρε και έλεγα και εγώ τον πιάσανε επιτέλους!!!

Τόσα είχε κάνει παλιότερα, τόσες αναστροφές, τόσα κόκκινα, τόσα παράνομα παρκαρίσματα, απατεωνιές με το παπάκι, άκρανος, άσε το πλήθος των περιπτώσεων που από καθαρή τύχη δεν είχε μείνει από βενζίνη μές τη μέση της Εγνατίας, δεν μπορεί να τη γλυτώσει τόσο έυκολα. Μας γράφει να μας πει ότι τελικά τον πιάσανε, τον πήγαν αυτόφωρο, του κόψαν πρόστιμο -στη χειρότερη... Αλλα, οοοοοοοοοοοοχι!!!

Ο κ. Θέμης έπρεπε γι' ακόμη μια φορά να τη γλυτώσει.

Και τι είναι αυτά για κάμπριο που ακούω. Μήπως με γελάνε τ' αυτιά μου. Ο κ. Παπάκι και Φίατ (με το πορτοκαλί λαμπάκι αναμένω συνέχεια), το γύρισε σε κάμπριο και κάνει βόλτες στην παραλιακή με ανοιχτή κουκούλα και κοροιδεύει τα φανάρια και έχει το θράσσος να γλυτώνει και από την ΕΛ.ΑΣ....

Ε ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ!!!!

Ντροπή για το σώμα των πανταχού ΤοpoL@bs...

Σε καταγγέλω και ζητώ δημόσια την απομάκρυνσή σου από το σώμα...


























Παλιο-κωλόφαρδε....

Ανώνυμος είπε...

themi, ti einai auta pou akoume?
esi enas sovaros businessmen
kukloforouses kapote me.......................
papaki (oh dear) kai fiat?

oh my!! is this true?
it sounds terrible, terrible I say!

hahaha

Unknown είπε...

@Μιράντα να είσαι καλά! Μέσα από τη γλαφυρή περιγραφή περνώ κοινωνικά μηνύματα!

Ηθικό δίδαγμα: "Πάω αργά γιατί βιάζομαι και γιατί δε θέλω να δώσω 700 ευρώ στους μπάτσους!"
:-)

Unknown είπε...

@Γιάννη για μένα μιλάς ρεεεεε??
Που έφυγες από Αθήνα με γεμάτο ρεζερβουάρ και έμεινες από βενζίνη πριν τα Μάλγαρα από την οδήγηση στις 15.000 στροφές Μ.Ο??? :-PPP

Πάντως για να μη νομίζεις ότι πάντα τη βγάζω καθαρή, να σου γνωστοποιήσω πως έχω ήδη μια καταδίκη για υπερβολική ταχύτητα... από τότε που είχα το FIAT UNO!

Αλλά έτσι είναι αυτά.. αν μπεις στο βούρκο της παρανομίας, δεν έχει γυρισμό... :-))

Unknown είπε...

@Ανώνυμη δε μπορεις να φανταστεις! Κατεβασμένα παράθυρα στο UNO, δυνατό ηχοσύστημα και ο Καρράς να τραγουδάει: "Δε μ' ακους, δε μ' ακους, δε μ' ακους.. Κι όλο κάνεις παρέα μ' αυτούς!"
Στο παπί (Yamaha Townmate 50 cc) έβγαζα την "ποδιά" για να μην κόβει τον αέρα! Μέχρι και άσπρη κάλτσα φορούσα για να φωσφορίζει στο σκοτάδι!

:-P

Και τώρα τη φορώ δηλαδή... αλλά μόνο όταν πηγαίνω για.. tennis στο club! lol!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Κάνουμε και μαγκιές έ??
Πάντως γιά νά στη χαρίσει,κάτι καλό του συνέβη το προηγούμενο βράδυ!!!

Unknown είπε...

Νάντια λες ε; Κι εγώ σκέφτηκα πως ήταν πολύ καλός άνθρωπος, να λέμε και τα καλά της ΕΛ.ΑΣ. :-)

Μπορεί κάτι καλό να του συνέβη το προηγούμενο βράδυ, αλλά όπως λέει και η παροιμία

Θα γυρίσει ο τροχός... :-)))

Achilleas είπε...

Πάντως από τα λεγόμενά σου συμπεραίνω ότι σαν πεζός τουλάχιστον είσαι τυπικός! Μπράβο σου!!!

Θέλω να πω ότι εσύ (όταν είναι να περπατήσεις την επόμενη μέρα...) ποτέ δεν τρως βαριά και κοιμάσαι αρκετά ούτως ώστε να είσαι φρέσκος το πρωί. Εκμεταλεύεσαι συνέχεια τα άπειρα μέσα που σου προσφέρει αυτή η φιλόξενη πόλη, για να κινηθείς ασφαλώς (διαβάσεις πεζών κ.τ.λ.). Ειδικά όταν βλέπεις το "Σταμάτη" (και δεν εννοώ τον Κόκοτα...) δεν το κουνάς ρούπι ακόμα και σε δρόμο όπου γίνονται έργα και διακόπηκε η κυκλοφορία!!! Είσαι το πρότυπό μου!

Keep Walking!

Unknown είπε...

Achillea Welcome!

Αν και διακρίνω μια δόση ειρωνείας, συμφωνώ μαζί σου για τις "αδυναμίες" της πόλης και των πολιτών της... των πεζών και των οδηγών.. both of them.

Ωστόσο θα σε συμβούλευα, μέχρι να γίνει το μετρό να μην πολυπερπατάς, γιατί.. θα σε πονέσει η φτέρνα σου!!!

Cybergoulion είπε...

Όπως είπε κι ο Αϊνστάιν, ο χρόνος είναι σχετικός. Έτσι όπως έτρεχες παλιοφλώγκερ το 1 δευτερόλεπτο που σου φάνηκε, για έναν αδρανειακό παρατηρητή μπορεί να ήταν παραπάνω! Φαντάσου για να έφτασε να σε κυνηγήσει, εγώ νόμιζα μόνο για κράνη γράφουν!

Υ.Γ. Η τελευταία δήλωση ισχύει, δε σε έγραψε!