7 Απρ 2009

Διάγγελμα tanthopo

Αγαπητοί Έλληνες (πάνω απ' όλα :-)), Αλβανοί, Βούλγαροι, Πακιστανοί, Αφρικανοί, Ρώσοι, Κινέζοι, Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι, Βουδιστές, αθεϊστές, αγνωστικιστές, κλπ κλπ αναγνώστες αυτού του ποταπού και τιποτένιου ιστολογίου!

Η προηγούμενη ανάρτηση, κατάφερε να διχάσει τον Ελληνικό λαό και να προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στους κόλπους του απανταχού Ελληνισμού!

Μετά από αυτήν τη δυσμενή εξέλιξη, δέχτηκα μια ανελέητη επίθεση από μια μερίδα συνανθρώπων μας, αλλά και πολλά μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης προς το πρόσωπό μου! Βρισκόμενος στο μάτι του κυκλώνα, δεν είχα άλλη επιλογή παρά να προβληματιστώ και να κάνω την αυτοκριτική μου!

Μετά από τη βασανιστική διαδικασία στην οποία υπέβαλα τον εαυτό μου, κατέληξα σε ετυμηγορία. Δείτε το αποτέλεσμα της αυτοκριτικής μου, στο βίντεο που ακολουθεί:

Με εκτίμηση,
Θέμης

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oxi! mi! mi timwreis ton eauto sou toso austira Themi. Entaksi esfales.. alla min autotimwrise etsi!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ... ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ... ΚΟΛΟΑΡΙΣΤΕΡΕ... ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΘΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ

Unknown είπε...

χαχαχαχαχα!!

Ωραίος! Ο από πάνω ήταν ο γνωστός.. Έλα μωρέ.. πες το!
Α ναι!"ο κλασσικός.. ο μαλάκας.. ο Έλληνας!"

lol!!!

Ανώνυμος είπε...

re Themi kane mas ti xari kai sbise to sxolio tou proigoumenou. de nomizw oti exei kati na mas pei. de goustarw na mpainw na diabazw to blog sou kai na blepw brisies. Ta sxolia pou eginan sto proigoumeno post sou mporei na mi me ebriskan simfwni alla telos pantwn swsto .i. lathos eixan kati na poun kai xwris na brizoun . Auto de prosferei tipota ektos tis apokalipseis oti nai... e nai loipon to blog sou to diabazoun kai mal... xwris humor! gia na mi pw xeirotera

Unknown είπε...

Δε σβήνω τίποτα! ο τύπος έχει δίκιο.. είμαι και στους 100 μαλάκες έλληνες! Να! δες κι εσύ:

http://mallakesellines.blogspot.com/

Στο νούμερο 71, έχει και το όνομά μου!

:-PPP

Ανώνυμος είπε...

Τελικά, για μία ακόμη φορά διαπιστώνουμε πως είναι όλα θέμα παιδείας..όσο πιο υβριστής και επιθετικός τόσο και πιο ανορθόγραφος ακόμη κι αν πρόκειΤΑΙ να γράψει δύο σειρές.(Κάνει λάθος ακόμη και στο πρώτο συνθετικό της προσφώνησης.....αριστερέ!)
Μιράντα

Unknown είπε...

Ρε συ Μιράντα.. θα μας κάνεις όλους κομπλεξικούς με τις παρατηρήσεις σου στην ορθογραφία και δε θα γράφει κανένας! :-)

Ελάτε, μη δίνετε συνέχεια... το blog το έφτιαξα γιατί μου αρέσει η επικοινωνία και η ανταλλαγή σκέψεων, απόψεων, ίσως και συναισθημάτων... Για να μοιράζομαι αυτά που έχω να πω με τον δικό μου τρόπο, και να συμμετέχει όποιος θέλει, σαν να είμαστε μια παρέα! Να λέμε και τα σοβαρά, να κάνουμε και την πλάκα μας, να αυτοσαρκαζόμαστε, ακόμα και να παρεκτρεπόμαστε καμιά φορά..

Είμαι αυτός που είμαι. Ούτε αριστερός, ούτε δεξιός. Ασυμβίβαστος γενικά.

Σε κάποια θέματα έχω άποψη και δε φοβάμαι να τη λέω. Αλλά τι σημασία έχει να ασχολούμαστε άλλο; Αλίμονο αν κρίνουμε και βγάζουμε συμπεράσματα και ταμπέλες στους ανθρώπους, μόνο από αυτά που γράφουν.. στο μπλογκ τους! Στο κάτω κάτω, δε με νοιάζει το τι λέει ο κάθε ανώνυμος υβριστής (αριστερός, δεξιός, κεντρώος, ό,τι θέλει ας είναι).

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλησπέρα σας ωραίε μου!!
Ο ανώνυμος ήταν ο Κουασιμόδος και επειδή ζηλεύει τους ωραίους σε έκραξε!!
Καλό βράδυ.

Unknown είπε...

χαχαχαχαχα Νάντια!!

Μη μου πεις πως είσαι η Εσμεράλδα!

Join the club μικρή και ωραία μου κυρία! :-)