29 Μαρ 2009

Ο tanthopo σχολιάζει την επικαιρότητα. Αντικειμενικά και Αξιόπιστα!

- Κουράστηκε ο Πρωθυπουργός, αλλά δεν εγκαταλείπει! (φτου γαμώτο! Πάνω που χαρήκαμε λίγο, μας τα γυρνάει! Με τον πόνο μας παίζει;;;)

- Εξισώνονται τα όρια συνταξιοδότησης γυναικών - αντρών στο δημόσιο με απόφαση της Ευρωπαϊκή Ένωσης! (Θέλουμε ισότητα, ή δε θέλουμε;; Θέλουμε βέβαια, αλλά όχι αυτό! Εννούσαμε να μειωθούν τα όρια συνταξιοδότησης των ανδρών! Όχι να αυξηθούν των γυναικών!!!)

- Κρίση και στις πωλήσεις αυτοκινήτων, σενάρια για μείωση της φορολογίας. (Άλλο πάλι κι αυτό... Εδώ δεν έχουμε που να τα παρκάρουμε, θα πάρουμε κι άλλα; και τα σχέδια για λιγότερα αυτοκίνητα τι έγιναν; κατάλαβα... αναβάλλεται επ' αόριστον το μετρό Θεσσαλονίκης... :-()

- Νοτιάδες άνεμοι θα φέρουν σκόνη από την Αφρική στην Ελλάδα. (Το έλεγα εγώ ότι δεν απέχουμε πολύ από την Ουγκάντα, αλλά δε με ακούγατε!)

- Έσβησαν τα φώτα σ' όλο τον κόσμο για την "Ώρα της γής"! (Τόσο απλό ήταν ρε παιδιά; τι έγινε; τη σώσαμε δηλαδή τώρα; άντε και του χρόνου!)

- Αθώος ο Κων/νος Πλεύρης για το βιβλίο του περί εβραίων, παρά το ρατσιστικό και προσβλητικό περιεχόμενο. (Μετά απ' αυτό, είναι δυνατόν να φοβάμαι το τι λέω στο μπλόγκ μου;; Ε λοιπόν τώρα δα δείτε: "Είστε όλοι μαλάκες! Μαλάκες, μαλάκες, μαλάκες! Κι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν κι αυτός Μαλάκας με περικεφαλαία!" Κι ας μου κάνει μήνυση όλος ο κόσμος και ο Μέγας Αλέκος μαζί! Αααχχχ, το φχαριστήθηκα! :-P)




Σημείωση: Όχι, δεν είναι αυτός ο Κων/νος Πλεύρης... Αυτός είναι ο... Υιός!!!

4 σχόλια:

Lefki είπε...

Έλα ρεεεε....Εγώ είμαι κομάντος.....Πήγα στο Μεγάλο Πεύκοοοοο....

Unknown είπε...

Επ! Ειρωνεύεσαι;;; Πάρε 20 ΤΩΡΑ (κάμψεις) και γρήγορα στο όρος πατάτα! :-P

museum είπε...

Εξισώνονται τα όρια συνταξιοδότησης: Όπως λέμε: - Εμείς εδώ δεν έχουμε ωράριο. (Εννοούμε θα είσαι εδώ τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα).

Την ώρα της γης πάντως εγώ άνοιξα όλα τα φώτα, την υπόλοιπη ώρα όλα σβηστά. Άντε μέχρι τις 10 να τελειώσει το ποδόσφαιρο.

Αθώος ο Κων/νος Πλεύρης για το βιβλίο του; Κι εγώ θα λέω ότι θέλω: Νταλάρας, Νταλάρας, Νταλάρας !

Cybergoulion είπε...

Φλωράκια! Πέστε να παίρνετε!