22 Μαρ 2009

Όνειρα και φιλοδοξίες...

Την επόμενη μέρα της ανάρτησης του θέματος σχετικά με τον συνδικαλισμό, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έμπειρο συνδικαλιστή γνωστής αριστερής παράταξης, που πρωτοστατεί χρόνια τώρα στους αγώνες υπέρ των εργαζομένων και κατά του "Κεφαλαίου" (και τους το αναγνωρίζω)... Μεταξύ άλλων, μου έθεσε ένα πολύ σημαντικό ερώτημα:

" - Τι θα πει.. είσαι ανεξάρτητος; οι "ανεξάρτητοι" είναι "φτερό στον άνεμο", πάνε όπου τους συμφέρει! Πες μας λοιπόν! Είσαι ΜΕ ΕΜΑΣ, ή με τη Διοίκηση;;;"

...Μέχρι εκείνη τη στιγμή που μου τέθηκε το ερώτημα, δεν είχα σκεφτεί πώς θα ήταν αν ήμουν "με τη διοίκηση και την εργοδοσία"... Συνειρμικά όμως, το ερώτημα με έβαλε στη διαδικασία να προβληματιστώ και να το σκεφτώ, κάνοντας κι εγώ τα δικά μου επαγγελματικά όνειρα και να φανταστώ τον εαυτό μου με μια "λαμπρή" καριέρα, σ' ένα υψηλότερο πόστο, που θα μου επέτρεπε να εφαρμόσω τις ιδέες μου και να σταθώ στο πλευρό των εργαζομένων, βλέποντας τα πράγματα από τη σκοπιά του "Διευθυντή"!

Θέλετε να σας πω τι είδα και πώς φαντάστηκα τον εαυτό μου, από την αρχή μέχρι το τέλος του ονείρου; Τότε δείτε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε... Ακριβώς έτσι!!



Τις πιο πολλές φορές (σχεδόν όλες δηλαδή), βγαίνουμε προδομένοι και πληγωμένοι από τα όνειρά μας... Παρόλ' αυτά, δε μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτά... Από χτες, μπήκαμε και επισήμως στην άνοιξη, την εποχή που ξυπνούν οι αισθήσεις, που ερωτεύονται τα γαϊδούρια, που ξαναζωντανεύει η φύση... Η εποχή που ξυπνάμε από τους προηγούμενους εφιάλτες και αρχίζουμε να κάνουμε καινούρια όνειρα για τη ζωή...

Καλή άνοιξη σε όλους!



Υ.Γ. Το απόσπασμα είναι από την ταινία που σκηνοθέτησε ο Ερρίκος Θαλασσινός "Ένας νομοταγής πολίτης" (1974), μια καταπληκτική και συγκινητική ταινία σε σενάριο του Κώστα Μουρσελά, όπου ο αγαπημένος Σωτήρης Μουστάκας δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας (παρέα με την Νόρα Κατσέλη, τον αξέχαστο Διονύση Παπαγιαννόπουλο κ.α), ενώ το τραγούδι "Άνοιξε το παράθυρο", σε μουσική του Γιώργου Χατζηνάσιου και στίχους του Ερρίκου Θαλασσινού, πρωτοακούστηκε στη συγκεκριμένη ταινία, από τη μαγευτική και μελαγχολική φωνή του Αντώνη Καλογιάννη. Αυτά για να θυμούνται οι παλιότεροι, και να μαθαίνουν οι νεότεροι...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ενασχόληση με τα κοινά είναι κάτι απαραίτητο σε μια δημοκρατία. Φυσικά και δεν πρέπει να αφήνεται μονάχα στους "επαγγελματίες" πολιτικούς ή συνδικαλιστές (χωρίς να υποτιμώ την προσφορά κάποιων). Και ναι, μπορεί κάποιος να είναι ανεξάρτητος: είτε μόνος του, είτε ως μέρος μιας υγιούς συλλογικότητας. Ακόμη και στα κόμματα υπάρχουν ακέραιοι άνθρωποι που δεν διστάζουν να διαφωνήσουν ανοιχτά με την κυρίαρχη άποψη εφόσον έτσι κρίνουν. Νομίζω οτι λείπει αυτό, τόσο απο τον συνδικαλισμό, όσο και απο την πολιτική γενικότερα.

Unknown είπε...

Πολύ σωστά φίλε Μάρκο!!! Κι εγώ κάτι τέτοια του είπα τελικά στο τηλέφωνο! (Σιγά μην του έλεγα για το όνειρό μου! :-p)