22 Νοε 2007

Είπα να φύγω...

Το τελευταίο διάστημα έχω ψιλο-εξαφανιστεί από τα ιντρνετικά δρώμενα (έφυγα από τον ΟΤΕ σε εναλλακτικό πάροχο και ακόμα παιδεύομαι με προβλήματα ταχύτητας συγχρονισμού)

Το τελευταίο διάστημα έχω ψιλο-εξαφανιστεί και από τα κοινωνικά δρώμενα (Το κύκνειο άσμα της κοινωνικής μου ζωής ήταν στις 10/11, όταν πήγα στην πόλη μου τη Δράμα για να παντρέψω τον παιδικό φίλο και κολλητό μου (κουμπάρος για!.. Ναι ναι.. οκ.. πάντα άξιος! και στο κεφαλάκι μας :-)).

Το τελευταίο διάστημα έχω σχεδόν παρατήσει το χόμπι μου (δηλαδή το ΕΑΠ)..

Το τελευταίο διάστημα δεν έχω χρόνο να δω τους φίλους μου..

Όχι, μη χαίρεστε! Δεν απαλλαχτήκατε από εμένα επειδή βρήκα καμία 20χρονη μικρούλα που με παρασέρνει στους εξαντλητικούς ρυθμούς της και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτε άλλο..

Το τελευταίο διάστημα έχω ψιλο-πήξει στη δουλειά και στο άγχος!! Τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια..Η αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη, όπως έγινε και με τη Δράμα το ίδιο λίγα χρόνια πριν, τώρα με πνίγει και μου φαίνεται μικρή! Με περιορίζει! Θέλω μια αλλαγή! Θέλω να σηκωθώ και να φύγω από εδώ, να ξεφύγω από τα όρια της μίζερης ελλαδίτσας, να ξεχάσω τον Αλογοσκούφη, τον Καραμανλή, τον Μπένι, τα ομόλογα, το ασφαλιστικό, τα προβλήματα.. Να πάω σε μια μεγαλύτερη πόλη, να γνωρίσω έναν άλλο πολιτισμό, έναν άλλο κόσμο..

Ποτέ μην εύχεσαι κάτι που σου φαίνεται αδύνατο να συμβεί.. Η πρόταση από τη "Μαμά" εταιρία έπεσε ξαφνικά!

Ή τώρα ή ποτέ! ο χρόνος πίσω δε γυρνά! Το αποφάσισα! Θα πάω στην Κίνα για bussiness (ακούγεται καλύτερα από.. "οικονομικός μετανάστης")!

Το επόμενο thread θα είναι από την Σαγκάη! Δε θα χαθούμε.. ;-)
Θα έχουμε πολλά να πούμε κι από εκεί! Είναι και "σύντροφοι" οι περισσότεροι..! Θα πάω να τους συνδικαλίσω! Να τους μάθω να μη δουλεύουν πάνω από 8ωρο χωρίς υπερωρίες, και πως να διεκδικούν τα δικαιώματά τους, κάνοντας απεργίες, πορείες, καταλήψεις και τα σχετικά! :-))

Μέχρι τότε, να στε όλοι καλά!

/Θέμης

----------------------------------------------------------------
Η πόλις
Είπες· «Θα πάγω σ' άλλη γη, θα πάγω σ' άλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη απ' αυτή.
Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή·
κ' είν' η καρδιά μου -σαν νεκρός- θαμένη.
Ο νους μου ως πότε μες στον μαρασμόν αυτόν θα μένει.
Οπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ,
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα.»

Καινούργιους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ' ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. Για τα αλλού -μη ελπίζεις-
δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
Ετσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ' όλην την γη την χάλασες.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
----------------------------------------------------------------

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και αν τους συνδικαλισεις, κλπ κλπ εμενα γραψε μου.....χαχαχαχαχαχαχχαχαχααχαχαχα....................

Ανώνυμος είπε...

Εναν αντρα βρηκα και εγω πανω που τον εψηνα να με στεφανωθει εξαφανιστηκε....Τυχη βουνο η δικια σου.....

Θεμακο οπου και να σαι μην μας ξεχνας....

Μια που δεν βαζει ποτε τονους...

Ν.

Ανώνυμος είπε...

Όπου και να 'σαι, όπου κι αν πας πάλι μονάχος θα 'σαι
Ότι κι αν ψάξεις για να βρεις
Πάλι μονάχος θα 'σαι
Η μοναξιά είναι της ψυχής και η φυγή φαντασιοκοπία.

Unknown είπε...

Ανώνυμος είπε...

και αν τους συνδικαλισεις, κλπ κλπ εμενα γραψε μου.....χαχαχαχαχαχαχχαχαχααχαχαχα....................
-------------------------------------

Σε ποιο e-mail να σου γράψω? :-))

Unknown είπε...

Ανώνυμος said...

Θεμακο οπου και να σαι μην μας ξεχνας....

Μια που δεν βαζει ποτε τονους...

Ν.
-------------------------------------
Δε σας ξεχνάω βρε! Θύμισέ μου ποια είσαι...

Unknown είπε...

Ανώνυμος said...

Όπου και να 'σαι, όπου κι αν πας πάλι μονάχος θα 'σαι
Ότι κι αν ψάξεις για να βρεις
Πάλι μονάχος θα 'σαι
Η μοναξιά είναι της ψυχής και η φυγή φαντασιοκοπία.
-------------------------------------
Ποια με καταράστηκε
στη ζωή μου έτσι να τυραννιέμαι
ποια με καταράστηκε
ν’ αγαπάω να μην αγαπιέμαι

Όμως δε τα βάζω μαζί σου κάνε ότι θες στη ζωή σου
ούτε θα σε κατηγορήσω τίποτα δε θα σου ζητήσω
άσε να τα βάζω με τον εαυτό μου
ξέρω είναι όλο το λάθος δικό μου

:-)

Ανώνυμος είπε...

Themis είπε...
Ανώνυμος said...

Όπου και να 'σαι, όπου κι αν πας πάλι μονάχος θα 'σαι
Ότι κι αν ψάξεις για να βρεις
Πάλι μονάχος θα 'σαι
Η μοναξιά είναι της ψυχής και η φυγή φαντασιοκοπία.
-------------------------------------
Ποια με καταράστηκε
στη ζωή μου έτσι να τυραννιέμαι
ποια με καταράστηκε
ν’ αγαπάω να μην αγαπιέμαι

Όμως δε τα βάζω μαζί σου κάνε ότι θες στη ζωή σου
ούτε θα σε κατηγορήσω τίποτα δε θα σου ζητήσω
άσε να τα βάζω με τον εαυτό μου
ξέρω είναι όλο το λάθος δικό μου

:-)
08:50

Σαν αγαπάς και σ'αγαπούν αδράχνεις μια γλυκάδα
Κι όταν εσύ μόν'αγαπάς σαν μελωδία στην καρδιά είναι η απελπισία.

Μες της ζωής μου το ταξίδι
είδα χαρά και είδα φρίκη
Είδα στον κόσμο πολλά λάθη,
εγώ σου εύχομαι να μάθεις.

:-)
Δέσποινα

Ανώνυμος είπε...

Δε σας ξεχνάω βρε! Θύμισέ μου ποια είσαι...

-------------------------------------

Τωρα ξερεις ποια ειμαι...

Να κατεβασεις μσν μην κανεις κανα λαθος και το ξεχασεις....

Τα φιλια μουυυυυυυυυ

Ναταλί

olgag είπε...

Κίνα!
Πριν λίγο καιρό Θέμη μου απαντούσες σε μία μου ερώτηση πως τώρα πια πολύ δύσκολα θα έπαιρνες την απόφαση να εγκαταλείψεις την Ελλάδα για να ακολουθήσεις το όνειρο μιας μεγάλης -έστω και μικρής, δεν έχει πάντα το μέγεθος σημασία- καριέρας. Πως τα όνειρα κάποια στιγμή ψιλογκρεμίζονται από την πραγματικότητα που βιώνουμε. Έλα όμως που απλώς παραμερίζονται και στο χέρι μας είναι να τα βάλουμε ξανά στο "παιχνίδι της ζωής μας".

Είσαι ελεύθερη ψυχή κι έτσι να παραμείνεις. Καλή ζωή, όπως κι αν την έχεις ονειρευτεί...

Unknown είπε...

Βρε καλώς την Όλγα μας!

Καιρό είχα να σε δω :-)

Σ' ευχαριστώ πολύ, θα σας φέρω κινέζικα προϊόντα όταν επιστρέψω :-)))

Φοβάμαι όμως ότι βιάστηκα λίγο, γιατί φαίνεται να αλλάζουν ελαφρώς τα δεδομένα και να αναβάλλεται το business trip για μετά τις γιορτές..

Ίσως πρέπει μέχρι τότε να αναπτύξω τις απόψεις μου για το ασφαλιστικό που μας καίει και με αφορμή την απεργία στις 12/12 στην οποία οφείλουμε να συμμετέχουμε όλοι ανεξαιρέτως πολιτικών πεποιθήσεων..

Και τι έγινε αν το επόμενο θέμα δεν είναι από την Κίνα; Έτσι δεν κάνουν και οι πολιτικοί; Είπα-Ξείπα! :-)

olgag είπε...

Πως; Θα φύγεις μετά τις γιορτές και υπάρχει ενδεχόμενο να αναπτύξεις όλες σου τις απόψεις περί ασφαλιστικού; Έλεος, στο όνομα του Μάο Τσε Τουνγκ σε εκλιπαρώ μην το κάνεις. Που είναι ο Black Angel που μου έλειψε να βάλει ένα χεράκι;


ΥΓ=Θέμη ελπίζω να σου αρέσει το κινέζικο γιατί διαφορετικά την έχεις άσχημα -πριν δυο εβδομάδες τόλμησα να δοκιμάσω ξανά (Ινδονησιακό/κινέζικο) και το μετάνιωσα ξανά, δεν ξαναδοκιμάζω την τύχη μου-

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΗ xxx

Σήμερα, που είναι τα γεννέθλιά σου κι θα έχεις προφανώς μεγάλα κέφια (λολολολολ) το εκτιμούσα πολύ αν μου έλυνες δύο μικρές απορίες:

αποριά νο1) Παλιά που έμενες στη Δράμα ήσουνα ο Δραμινός. Χρόνια τώρα που μένεις στη Θεσσαλονίκη είσαι Θεσσαλονικιός ή αλλιώς Σαλονικιός κατά το πιο μαγκίτικο.
Τώρα που θα πας να μείνεις στη Σανγκάη, πως σκατά θα σε φωνάζουμε??? Ο Σανγκαηνός ??? Ο Σανγαητης??? Ο Σανγκαέζος??? Σανγαηζιάνος??? Κάτι άλλο και τι???????????

απορία νο2) Έχει ΜΠΑΟΚ στη Σανγκάη ή έστω κάποιο άλλο αντίστοιχο υποκατάστατο????

αναμένω με αγωνία τις απαντήσεις στα παραπάνω καυτά ερωτήματα!!!!!

Unknown είπε...

Elvira μου να σαι καλά κι εσύ ότι επιθυμείς!

απαντώ άμεσα και ειλικρινά στις απορίες σου:
α)Ως γνωστών είμαι διεθνιστής και κατά των ορίων. Για μένα πατρίδα του κάθε ανθρώπου είναι εκεί όπου αγαπά. Κατά συνέπεια, και Δραμινός είμαι και Σαλονικιός είμαι.. Είμαι αγαπησιάρης, τι να κάνουμε.. :-p
Τώρα πώς σκατά θα με φωνάζετε δεν ξέρω.. Μάλλον "Σκατά να φας" με βλέπω να με φωνάζετε, αλλά ας μη σας βάζω ιδέες...

β)Δεν είμαι ΜΠΑΟΚ!!!! Και δε μου αρέσουν τα υποκατάστατα! Προτιμώ τα αυθεντικά! Απ' ότι έχω ακούσει, οι Κινέζες (οι ασιάτισσες γενικότερα) είναι αυθεντίες στο χαλαρωτικό μασάζ.. λες να δοκιμάσω;

Blackangel είπε...

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΕΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

Πες μας νεα. Πως το αποφασισες, ποτε θα πας, ποσο θα μεινεις κλπ κλπ.

Η νεα οικονομια στηνεται σε αυτη την ασιατικη ζωνη και πλεον ολες οι επιχειρησεις στελνουν το ανθρωπινο δυναμικο τους εκει.

Θα μεινεις και στο διαστημα της Ολυμπιαδας?