22 Σεπ 2007

Αυτογνωσία και αυτοσυγκράτηση...

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

το blog αυτό πριν λίγες ημέρες περιείχε μια δημοσίευση μου που αφορούσε κάποια πολιτικά σχόλια. Χθες αποφάσισα να την αποσύρω. Οι λόγοι είναι αρκετοί και (ελπίζω) κατανοητοί:

Όταν κάποιος καταθέτει επώνυμα τις απόψεις του, ουσιαστικά εκθέτει τον εαυτό του. Προσωπικά δεν έχω και τίποτε άλλο να εκθέσω εκτός από τον εαυτό μου και γι αυτό δε φοβήθηκα να το κάνω. Ήταν ατυχής η συγκυρία το blog να ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, και οδήγησε πολλούς σε λανθασμένα(?) συμπεράσματα όχι μόνο για τα πιστεύω μου και την ιδεολογική μου ταυτότητα, αλλά και για το χαρακτήρα και το σκοπό ύπαρξης αυτού του blog. Τα ιδεολογικά μου πιστεύω νομίζω πως δε χρειάζεται να τα φωνάζω.. Δεν είναι δύσκολο εξάλλου να τα καταλάβει κανείς..

Δε θέλω ο χώρος αυτός να αποτελέσει ένα μέσο αυτοπροβολής ή διαφήμισης κομμάτων και προσώπων, αλλά ένας χώρος διακίνησης ιδεών και απόψεων. Σε αυτό το πλαίσιο θα διαμορφωθεί και ο χαρακτήρας και η ταυτότητα του blog από εδώ και πέρα.


Καλή αρχή λοιπόν!


Δεν υπάρχουν σχόλια: