17 Μαΐ 2009

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη...?

Αγαπητοί φίλοι,

Κατόπιν ωρίμου σκέψεως (5 ολόκληρα λεπτά μου πήρε!), αποφάσισα να κάνω ένα διάλλειμα και να σταματήσω να μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τους προβληματισμούς μου στο παρόν ιστολόγιο (τουλάχιστον για κάποιο διάστημα και μετά.. βλέπουμε).

Θα μου λείψει είναι η αλήθεια, και κυρίως τα σχόλιά σας, ιδιαίτερα αυτά που "μου τα έχωναν" και ανέβαζαν στα ύψη την αναγνωσιμότητα :-).

Τελικά, η όλη ιδέα του να εκθέτει κάποιος τις απόψεις του (και κατά συνέπεια τον εαυτό του) με τον δικό του τρόπο, δηλαδή χωρίς να έχει τις ψωνίστικες τάσεις να θέλει να γίνει συγγραφέας, δημοσιογράφος, ή απλά ένα ψώνιο, έχει μάλλον θετικό αντίκτυπο, κρίνοντας από τα θετικά (στην πλειοψηφία) μηνύματα που έλαβα από ανθρώπους που δε με γνωρίζουν, αλλά έτυχε να διαβάσουν κάποιες αναρτήσεις μου, ακόμα κι όταν διαφωνούσαν με κάποιες πτυχές της δικής μου οπτικής.

Κατά τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό που προσφέρει η δημιουργία ενός blog στο δημιουργό του, είναι πως μαθαίνει καλύτερα τον εαυτό του και διευρύνει τους ορίζοντές του, καθώς μέσα από την επικοινωνία, τους προβληματισμούς και τα σχόλια άγνωστων κυρίως ανθρώπων που δε σε ξέρουν, αναγκάζεσαι πολλές φορές να αναθεωρήσεις, να μετανιώσεις, να δεις τα πράγματα και από άλλες πλευρές που δεν είχες σκεφτεί πριν.

Δεν προσπάθησα να το παίξω συγγραφέας ή διανοούμενος ή λογοτέχνης κτλ. Όλο αυτό το διάστημα, το μόνο που έκανα ήταν να.. σκέφτομαι φωναχτά! Όλες οι αναρτήσεις είχαν απλό λόγο, χωρίς πομπώδεις εκφράσεις (και να ήθελα δε θα μπορούσα :-)), και γράφτηκαν σαν να είχα μπροστά μου κάποιον και να συζητούσαμε πίνοντας έναν καφέ ή ένα ποτό με τη συνοδεία της κατάλληλης μουσικής.

Σας ευχαριστώ όλους και όλες για την παρέα που κάναμε όλο αυτό το διάστημα και προτείνω σε όσους δεν έχουν blog αλλά έχουν άποψη, να φτιάξουν ένα κι αυτοί και να τολμήσουν να εκτεθούν! Δε χρειάζεται να το κάνετε τόσο φανερά όπως εγώ.. Προς το παρόν τουλάχιστον τα blogs επιτρέπονται να είναι ανώνυμα.

/Θέμης

Υ.Γ. Και να είστε σίγουροι.. Θα συναντηθούμε και πάλι σε κάποιο χώρο του κυβερνοκόσμου. Απλά ίσως να μη με καταλάβετε.. μπορεί τότε να κυκλοφορώ με κουκούλα... ;-)

Επισήμως, θα τα λέμε στο γνωστό ε-μαιλ και στο facebook. Have a nice Sunday!

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Γιατί μανάρι μου??
Τι σ'έπιασε τώρα και παρατάς το δημιούργημά σου?? Ε???
Πηγαίνεις πάλι σε καμιά Κίνα και μας το φέρνεις λάου-λάου?
Τι σου συμβαίνει Θεμούκο μου??????
Ανησυχώ..........

Ειρήνη

Unknown είπε...

Τι κάνεις Ειρηνούλα; Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου που πέρασε (5 Μαΐου, σωστά; ;-)) και σε ξέχασα τότε. :-P.

Όχι, δεν προβλέπεται κάποιο ταξίδι στο άμεσο μέλλον...

Είναι κάποιες στιγμές που απλά θέλεις να σταματήσεις "να φαίνεσαι", που δε σου φτάνει ο χρόνος για όλα όσα θέλεις να κάνεις, που νιώθεις πως κάτι πρέπει να αλλάξεις στις συνήθειές σου και στον τρόπο ζωής σου, που έχεις την ανάγκη να απομονωθείς.. να αλλάξεις, να εξελιχτείς ίσως...

Αν ισχύει αυτό που λένε, ό,τι πρώτα φεύγει το χούι και μετά η ψυχή του ανθρώπου, τότε το πιο πιθανό είναι πως, όπως "εξαφανίστηκα" από το irc ως "X-ANARXAS" για να επανέλθω μετά από μερικά χρόνια στο "eap-forums" και στη συνέχεια να εξαφανιστώ κι από το φόρουμ για να με ξαναβρείτε στο "tanthopo's blog", κάπως έτσι θα γίνει μάλλον και στο μέλλον... Δεν ξέρω αν αυτό θα είναι ραδιόφωνο, ή περιοδικό, ή άλλη μια ιντερνετική "μόδα" της εποχής, αλλά κάτι θα βρω.. Είμαι ανοικτός σε προτάσεις και νέες ιδέες ;-)

Να πω καλό καλοκαίρι;... θα το τολμήσω! Keep Walking και μην ξεχνάτε τα μπάνια του λαού!!! Καλοκαίριασε πια! :-))

Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

ti egine themi?
to kleineis ?
diabasa to post sou kai stenoxwrethika..
eixame sinithisei na se diabazoume :(
Meta omws pou diabasa to sxolio sou skeftika..... de se xasame otan apo anarxas egines x-anarxas kai eksafanistikes gia xronia gia na emfanisteis meta se forums en sunexeia sto outlook mou, meta apo xronia sto facebook kai telos edw.
opou ki an pas we will (virtualy at least) hunt you down :))

aa
(bazw initials gia na mi tromokratitheis :P)

Unknown είπε...

Αγαπητή ανώνυμη (για τους άλλους), Εσύ ειδικά δεν έχεις κανένα λόγο να ανησυχείς... Τώρα που το σκέφτομαι, είσαι η σκιά μου τα τελευταία 13-14 χρόνια (το πιστεύεις ότι περάσαν τόσα???).. από τότε που ήσουν ακόμα σε άλλη Ήπειρο, μέχρι και τώρα, απ' όποιο σημείο του πλανήτη κι αν ήμασταν, όχι μόνο δε χάσαμε καθόλου επαφή (με εξαίρεση το διάστημα που είχα ανάγκη από λίγο privacy στη ζωή μου! ;-)), αλλά η μοίρα μας έφερε "τρομακτικά" κοντά, χωρίς καν να προσπαθήσουμε!!!

Δε λέω άλλα, γιατί δεν πρέπει να αποκαλύψω ποιος (ποια, για να ακριβολογώ) κρύβεται πίσω από το MATRIX ;-)

Αν εξαφανιστώ για μεγάλο διάστημα και με ψάξει κανείς, να πείτε στη Νικολούλη να αναζητήσει τη "μυστηριώδη γυναίκα" με τα αρχικά Α.Α. Πιο γρήγορα θα με βρει ;-)

Cybergoulion είπε...

Ωχ, πάει κι αυτός! Πολύ λουκέτο στα Blogs τελευταία! Όταν θα έχεις καινούρια κρυφοδιεύθυνση, το mail μου το ξέρεις! :-P

Unknown είπε...

Να είσαι καλά cybergoulion!

Εσύ τουλάχιστον δεν πρέπει να βάλεις λουκέτο στο δικό σου! Σε κάποιες αναρτήσεις μου, διαπίστωσα πως διαθέτεις ολόκληρο "fun club"!!! :-)

Blackangel είπε...

Damn που πήγε το post μου?

Έγραφα, έγραφα, τσάμπα τόση ώρα. :-(

Φίλε είμαι κοντά στο να ακολουθήσω το δικό σου δρόμο. Δε βλέπω κανένα νόημα πλέον σε αυτή τη δραστηριότητα.

Από την άλλη είναι η δική σου φωνή και ΠΡΕΠΕΙ να ακουστεί.

Θα μου πεις τι να πω? Ότι και να πεις έχει υπερκαλυφθεί ποικιλοτρόπως στο διαδίκτυο. Προσφέρεις και εσύ τη δική σου οπτική. So What? Το κάνεις για σένα, για μένα, για τη μαμά σου, για την κοινωνία, κουλουπού κουλουπού?

Μηπως είναι μόδα σκέφτομαι πολλές φορές? ΟΧΙ, είναι εργαλείο με παρηγορώ και το χρησιμοποιώ κατά το δοκούν (2 μήνες είχα να ποστάρω και θα σου εξομολογηθώ πως με ελάχιστες εξαιρέσεις προτιμώ να διαβάσω άλλα πράγματα από ένα blog).

Να είσαι πάντα καλά και είμαι σίγουρος πως δε θα χαθούμε.

Εις το επανιδείν φίλε μου. ;-)